Sorry, radiostilte... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Hansen - WaarBenJij.nu Sorry, radiostilte... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Hansen - WaarBenJij.nu

Sorry, radiostilte...

Door: Robert Hansen

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal, het spijt me, ik heb weinig arctisch nieuws vandaag. Eigenlijk zou ik mijn tijd anders moeten besteden, maar ik kan niet anders dan steeds maar met mijn gedachten afdwalen naar het manuscript dat ik heb gevonden. Ik ben de afgelopen dagen mijn tent bijna niet uit geweest, ik blijf maar naar de tekst staren die ik nog altijd niet begrijp. Maar ik heb ook goed de kaart bestudeerd die erbij zat, en daar kan ik meer mee.

Ik beloof dat ik snel ook weer op pad ga, misschien ga ik wel eens op zoek naar waar die kaart toe leidt... In ieder geval kom ik snel mijn tent uit, maar wees niet ongerust omdat er weinig boeiend nieuws vanaf de Noordpool kwam de afgelopen dagen.

Gr Rober


  • 05 Juli 2012 - 08:50

    Loes:

    Ha, het kan natuurlijk ook niet altijd alleen maar avontuur zijn... het is in ieder geval leuk om af en toe iets van je te horen! Ik kan me voorstellen dat je vondst je even heeft afgeleid van je andere bezigheden! Succes ermee. Liefs, Loes

  • 05 Juli 2012 - 09:59

    Ellen:

    Ha die Robert!

    Goed om van je te horen! Nou ik ben erg benieuwd naar je manuscript en wat je daar mee gaat doen!
    Hou ons op de hoogte!

    xx Ellen

  • 05 Juli 2012 - 18:42

    Eveline:

    Fijn om weer wat van je te horen, we begonnen ons hier inderdaad een beetje ongerust te maken. Ik ben wel benieuwd naar het manuscript dat je hebt gevonden. Zijn de bladzijden niet aan elkaar gevroren? Nou ja, veel plezier ermee. Mijn zusje doet je ook de groetjes.
    Tot het volgende blogje!!

  • 15 Juli 2012 - 08:49

    Fia Hansen:

    Lieve jongen,

    Ik heb nu al heel wat dagen niets meer van je gehoord. Gaat het wel goed met je?
    Als het niet gaat moet je me bellen, kan dat?
    Ik maak me een beetje zorgen om mijn lieve zoon.
    Laat je gauw wat horen?

    Liefs van je moeder

  • 16 Juli 2012 - 13:00

    Dionne:

    Hey Robert!

    Hoe is het daar op de Noordpool??
    Wat voor een wc's hebben ze op de Noordpool en wat eten ze daar zoal??
    Heb je ook al eskimo's gespot of zitten die daar niet?
    Nog veel plezier!

    Xx

  • 16 Juli 2012 - 20:53

    Robert:

    Ha Dionne!

    WC's? Daar doen ze hier niet aan. Hier maak je een kuiltje in de sneeuw en doe je je behoefte. Je word ook altijd gewaarschuwd he: Sneeuw kun je eten maar pas op voor gele sneeuw! Jakkie! Als je geluk hebt vang je wat vissen om te eten, maar het is vooral energierijke prutjes uit tube of blik. Wat dat betreft ben ik blij als mijn reis er eind deze week op zit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 6894

Voorgaande reizen:

09 Juni 2012 - 21 Juli 2012

Expeditie Noordpool

Landen bezocht: