Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Robert Hansen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Robert Hansen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Robert Hansen

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Juni 2012 | Nederland, Sittard

Het aftellen is begonnen! Ik kan bijna niet meer wachten. Hoewel ik nu nog ultiem geniet van mijn warme bed en heerlijke douche thuis, kijk ik er ontzettend naar uit om aan mijn grote reis te beginnen!

De studie zit er voor nu even op, ik heb veel ervoor moeten werken maar gelukkig genoeg centen verdiend om deze reis te maken. En bovendien, als toch eind dit jaar de wereld vergaat zoals de Maya's voorspelden kan ik beter nu nog eruit halen wat erin zit!

En dat ga ik doen, op de Noordpool! Sneeuw, kou en ijs ga ik trotseren, allemaal omdat ik de ultieme ontberingen wil kunnen doorstaan. En met de techniek van tegenwoordig kan ik jullie zelfs vanaf een grote sneeuwvlakte op de hoogte houden. Mijn mobieltje werkt op zonne-energie en ik heb een enorme antenne erop laten maken zodat ik zelfs in Arctisch gebied de beste ontvangst moet hebben.

Hou de website in de gaten, ik zal hier regelmatig laten weten hoe het met me gaat! Reacties plaatsen kan op ieder reisverslag, en af en toe een hartverwarmend berichtje om de kou wat draaglijker te maken is welkom!

  • 18 Juni 2012 - 13:58

    Lea:

    ik wens je alvast heel veel succes met deze reis!! Dat al je dromen en verwachtingen maar uit magen komen!!

  • 21 Juni 2012 - 19:55

    Marit:

    Leuk om je blog te kunnen volgen! Je bent vast al aangekomen nu, zal wel even lastig zijn om te posten!

    Goeie reis, geniet ervan! Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6895

Voorgaande reizen:

09 Juni 2012 - 21 Juli 2012

Expeditie Noordpool

Landen bezocht: